چند روز از عرضه این ایپد میگذرد و تحلیل هاى مختلفى از هر سو به گوش میرسند که در ادامه با ادغام سخنان تیمکوک و تحلیل ها به بررسى این موضوع میپردازیم.با ما در ادامه مطلب همراه باشید



تیم کوک میگوید این ایپد جایگزین پى سى ها. لپ تاپ هاى ویندوزى است اما نمیتواند کاى مک را بگیرد. اون همچنین میگوید که اپل هیچگاه یک دستگاه دوگانه تبلت لپ تاب نمیسازد چون هیچ گروه کاربرى را راضى نگه نداشته و مجبور هستند که مزایایى را فداى قابلیت هیبریدى کنند.

به طور مثال سرفیس بوک نه آنچنان در تبلت موفق است( ویندوز با لمس و امثال آن مشکل بسیارى دارد و حرارت و مشکلات دیگر نیز براى یک تبلت ازار دهنده است) و نه آنچنان در بخش لپ تاپ( نبود ارگونومى و پیوست هاى صحی باعث لرزش صفحه نمایش هنگام و تایپ و ضخامت و نبود ظرافت شده) موفق است.البته این نکته هم مهم است که ایپد پرو با قیمت نجومى حداقل براى ایرانیان، چندان توانایى مقابله با پى سى هاى ویندوزى را ندارد.

ووزنیاک هم اکنون از محدودیت هاى تبلت سخن میگوید! ووزنیاک سابقه خوبى ندارد! مدت هاى قبل هم اون اندروید را برتر از اى او اس میدانست حال آنکه اى او اس اکنون به نقطه قوت آیفون تبدیل گشته! اون همچنین در گذشته نیز اپل واچ را به طور مستقیم یک زباله نامید که او حتى به استفاده از آن فکر هم نمیکند.